יום רביעי, 14 במאי 2014

The colors of Magic - constellation test drive

רוח רעננה מנשבת בינות הקלפים, ונושאת עימה את ריחו של הקיץ הקרב ובא. ברחבי העולם, חנונים מתעוררים מתרדמת החורף שלהם, מנערים את המעילים, ויוצאים במצמוץ מבלובל אל העולם שבחוץ. זמן רב חלף מאז שחשו רוח כזו על עורם, אך הן כולם יודעים בדיוק מה המשמעות של הנוכחות שלה - סט חדש של קלפי מג'יק ממתין למשחק!

Journey Into Nyx הוא הסט הקטן האחרון בתוך הבלוק של שנת 2013-2014, הלא הוא Theros, עולם בהשראת מיתולוגיה יוונית המלא בגיבורים, מפלצות ואלים. ספציפית במקרה של מג'יק, יצירות האלים מיוצגות בתור enchantments, ולכן באופן כליי ת'רוס הוא Enchantment block. בסט החדש יש דגש חזק במיוחד על הרעיון הזה, עם המכאניקה constellation.

כמו שאני אוהב לעשות כשסט חדש יוצא, התחלתי ביומיים האחרונים לשחק במעין פורמט דראפט מוזר שקיים רק במג'יק נוליין, רק בזמן אירועי הרליס - דרפט המורכב משלושה בוסטרים של הסט החדש, אפילו אם מדובר בסט קטן. לשחק רק עם בוסטרים של הסט הקטן זה נחמד מכמה סיבות - ראשית, הקלפים החדשים הם מה שמלהיב אותך לשחק, וככה יוצא לך להשתמש בהם הכי הרבה. שנית, אנשים מוכנים לקנות את הקלפים החדשים במחירים מופקעים בתחילת דרכם, ולכן יחסית זות לשחק יחסית הרבה. שלישית, זו דרך מצוינת לצבור ניסיון עם קלפים חדשים ומכאניקות חדשות, כדי לקבל רעיון יותר טוב על איך הם עובדים בשטח.

בדרפט המצורף כאן לקחתי נשימה עמוקה, וצללתי עמוק אל נבחי ה constellation. הדראפט עצמו היה מעניין למדי, ובמשחקים ראיתי את הפוטנציאל האמיתי של המכאניקה. אני נהנתי לשחק, ואני מקווה שקוראי הבלוג יהנו לצפות!
(אגב, כאן יש את הפלייליסט המלא ביוטיוב)








שאר הסיבוב השלישי לא מעניין כל כך - בגדול היריב שלף גרוע ונכנע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה